czwartek, 1 marca 2012

Yves Rocher – recenzja: cień do powiek w kremie Couleurs Nature


W zeszłym tygodniu zrobiłam swoje pierwsze zakupy w Yves Rocher. Sklep nieco drogi, ale, że akurat były promocje… Ponadto dostałam zestaw startowy - kilka próbek, siatka na zakupy, bony na przyszłość. Zakupiłam sobie cień do powiek w kremie Couleurs Nature w odcieniu 05 bronze, za ok. 30 PLN (5 ml). Już dawno nie używałam cieniu w kremie – zwykle mnie uczulały. Ten po wypróbowaniu okazał się być dla mnie przyjazny. 




Odcień nazywa się bronze, ale co on ma wspólnego z brązem? Jak dla mnie to bardzo brudna zieleń, wpadająca nieco w Khaki. Owszem, w pewnym świetle ten cień mieni się nutkami brązu, ale brązowy  na pewno nie jest. Cień jest metaliczny – podoba mi się efekt, jaki daje: metalicznego połysku. Wydaje się, że jest ciemny, ale po roztarciu – łagodnieje.


Czas wysychania jest przeciętny, niemniej – potrzeba nieco precyzji, aby go nałożyć. Już po wyschnięciu daje się rozcierać. Trzyma się na powiekach bardzo dobrze. Po całym dniu nie zauważyłam, żeby coś stracił. Nie zrolował się! Nie wiem, czy to zasługa cienia, czy bazy pod cienie.

Podsumowując, jestem zadowolona. W ofercie były i inne odcienie, ale w bardzo przebranych sztukach. Nie wiem, czy to koniec kolekcji, czy cienie te powrócą, ale gdy będę mieć okazję, pewnie zakupię inny odcień.

Pozdrawiam,
Platea Perduta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...