sobota, 11 lutego 2012

Zdjęcie na dziś – cisza

Byłam dziś na krótkiej wycieczce do lasu niedaleko Krzeszowic. Słoneczko świeciło, więc było miło i… Ptaki śpiewały. To najpewniejszy znak, że idzie ku wiośnie. Spacerowałam po lesie i poza skrzypieniem moich kroków na śniegu oraz poćwierkiwaniem ptaków w słońcu było cicho. Tak wspaniale. Tak inaczej w porównaniu z codziennym zgiełkiem miasta. Pomyślałam, że domeną zimy, poza bielą, jest cisza.

Nomen omen „Zimowa cisza” to jeden z tytułów moich opowiadań.


Cisza. Polecam posłuchać. Ciekawe, czy macie taką szansę.

Pozdrawiam cieplutko,
Platea Perduta

2 komentarze:

  1. Czekałam na dzisiejsze zdjęcie:) Widzę, że Ciebie nie tylko zdolna pisarka ale i fotografka! Ja też uwielbiam zimowe spacery. Zima tłumi dźwięki i zapachy, nie rozprasza zmysłów.
    Porządkuje myśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ech, pamiętam czasy mojej młodości (rany, ale to zabrzmiało), kiedy myślałam, że będę fotoreporterem. Potem miałam być montażystą filmowym, a w sumie kim jestem? A to prawda, bardzo lubię zimę, przez to, że wręcz nakazuje Ci się zamknąć w sobie. A czasem to jest potrzebne.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...