czwartek, 9 lutego 2012

Prezent dla przyszłej Mamy

Tak, tak - moja kumpela ze studiów powaliła mnie ostatnio informacją, że jest już pod koniec 5 miesiąca ciąży. Odwiedziłam ją czym prędzej i zachwycałam wspaniałym, już całkiem zaokrąglonym, brzuszkiem. Pozdrowienia dla Aneczki!

Z okazji odwiedzin, postanowiłam przyszłą Mamę czymś obdarować. Stanęło na ciepłych papcioszkach, myślę, że w sam raz na ten zimowy czas. Dodatkowo kosmetyk BIELENDA  Sexy Mama.
Mam nadzieję, że prezenty się spodobały.

Ciekawe czym Wy obdarowujecie przyszłe Mamy? Dla mnie, kobiety w ciąży powinny być szczególnie ciepło i przyjaźnie traktowane. Oczywiście nie można ich niczym urazić. Myślę, że odpadają prezenty dotyczące dziecka – no cóż: przesądy. Dlatego właśnie pomyślałam o czymś takim: użytecznym a jednocześnie milusińskim, i nie nazbyt nachalnym. Z resztą – oceńcie sami!

Pozdrawiam Was cieplutko, a szczególnie przyszłe i obecne Mamy!
Platea Perduta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...