wtorek, 7 lutego 2012

Kolor koralowy – czyli jaki?

Recenzja KOBO – lakier do paznokci (8 Coral)

Niedawno moje kroki zawitały do Drogerii Natura. Zatrzymałam się przed szafą KOBO i… wybrałam dla siebie lakier do paznokci KOBO 8 Coral. Kosztował mnie 14,99 PLN. KLIK

Przyznam, że lubię takie kolory na paznokciach: żywe, optymistyczne, które choć na moment przybliżają mi w te mroźne zimowe dni ciepłe pory roku z wiosennym, a nawet letnim słońcem! (Pomyślcie jak to miło będzie wdychać zapach kwiatów i obracać twarz na słoneczko!) Kolor ładnie prezentował się w opakowaniu, dlatego się na niego zdecydowałam.
Platea Perduta: Recenzja KOBO - lakier do paznokci 8 Coral

Wygląd lakieru na paznokciach ocenię na 3+. Ani szczególnie ładny, ani szczególnie brzydki. Pomalowałam, no i ok… jest. Czy to jest kolor koralowy – uważam, że nie. Po niedawnej wizycie w kopenhaskim muzeum i naoglądaniu się biżuterii i przedmiotów z koralowca, stwierdzam, że temu lakierowi do korala daleko. No, ale oczywiście jest to kolor do niego zbliżony.

Lakier ma połysk – owszem ładny i równomierny. Jest oparty na bazie winylowej, więc spodziewam się dłuższego czasu utrzymywania na paznokciach. Jak tylko to przetestuję, na pewno na piszę!
Sam lakier – ma przeciętne tempo schnięcia. Pędzelek nie jest idealny. Dla mnie nieco za cienki. Jedna warstwa lakieru to z mało, aby pokryć kolorem paznokieć. Zwracam na to uwagę, ponieważ taka informacja widnieje na opakowaniu. Potrzeba przynajmniej 2 warstw, jak nie więcej.

Opakowanie – sympatyczne, aczkolwiek mam pretensje do zakrętki będącej jednocześnie trzonkiem pędzelka: jest stanowczo za gruba i nieco za długa. Trzymało i malowało się nią raczej niewygodnie. Poza tym, przy odkręcaniu stawia opór. Nie wiem czy to wina mojego opakowania, czy w ogóle całej partii.

Jestem średnio zadowolona z mojego zakupu. Myślę, że owszem zużyję ten lakier, ale więcej go już nie zakupię.

Podsumowując:
KOBO Professional Long Lasting Nail Polish
Kolor: 8 Coral
Cena: 14,99 PLN (Drogeria Natura/02.2012
Opakowanie: 7,5 ml
Czas schnięcia: przeciętny
Pigment: słaby
Czas utrzymywania się na paznokciach: w fazie testów
Uwagi: Ok, ale mogłoby być lepiej. Myślę, że lakieru więcej już nie zakupię.
Ogólnie: 6,5 / 10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...