czwartek, 16 lutego 2012

Wanilia na paznokciach z My Secret


Siedzę chora w domu… Ochota na spanie w ciepłym łóżeczku odeszła, więc czytam, piszę na przemian. A w przerwie – m.in. zmieniam kolor paznokci.

Dziś z My Secret Vanilla nr 144



Bardzo podoba mi się ten  kolorek. Taki jasny, pastelowy. Najbardziej przypomina mi kolor waniliowego budyniu. Bardzo przypadł mi do gustu.
Sam lakier wysycha szybko. Dla pełnego pigmentu nałożyłam 3 warstwy. Pędzelek równo rozprowadza lakier, nie pozostawia smug.
Wykończenie lakieru jest błyszczące.
Ogólnie –jestem bardzo zadowolona.

Jako Base Coat użyłam podkład z Inglot’a Silk Wrap nr 08.
Co by było nieco ciekawiej zastosowałam Crack z GoldenRose – czarny o nr 02. Nałożyłam go na płytkę paznokciową  serdecznych palców.

Podsumowując:
My Secret Nail Polish
Kolor: 144 Vanilla
Cena: 6,49 PLN (Drogeria Natura/02.2012)
Opakowanie: 10 ml
Czas schnięcia: szybki
Pigment: dobry
Czas utrzymywania się na paznokciach: w fazie testów
Uwagi: przypadł mi do gustu. Myślę, że mogłabym jeszcze raz go zakupić.
Ogólnie: 9/10

Polecam,
Platea Perduta

2 komentarze:

  1. Fajna barwa - ja ogólnie uwielbiam żółty we wszystkich wydaniach - mój ulubiony kolor.
    A crack na jednym palcu super pomysł - bo na wszystkich, po pierwszym zachłyśnięciu się tym rodzajem lakieru, przestał mnie kręcić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) NA paznokciach podobają mi się wszystkie kolory, które przybliżają słońce. Lubię patrzeć (albo choćby dostrzegać kątem oka na czarnej klawiaturze) jak paluszki śmigają.

    Co do cracka - właściwie nabyłam go niedawno. Faktycznie - na wszystkich palcach, wygląda średnio. To taka przesada. Natomiast na jednym - to miłe urozmaicenie, ale z umiarem, czyli w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...