piątek, 17 lutego 2012

Lutowy projekt denko


Kilka kosmetyków z mojej łazienki osiągnęło dno – czyli po prostu finiszuję z ich używaniem. Z tegoż to powodu – kilka słów na ich temat.





FARMONA seria SWEET SECRET
Waniliowy Krem do Ciała 225 ml
W kosmetykach z tej serii, a szczególnie  o tym zapachu zauroczyłam się dawno temu. Zwykle sięgałam po masło, ale tym razem kupiłam krem, tak na spróbowanie.
Kremik ma niesamowity zapach. Mmmmm – czysta wanilia, słodka, apetyczna, a jednocześnie nie nazbyt nachalna. Zapach utrzymuje się bardzo długo na ciele. Nawet po kilku godzinach czuje jak przyjemny aromat wanilii unosi się z mojego ciała. Cudowne. Bardzo, bardzo to lubię.
Co do właściwości pielęgnacyjnych – to krem je spełnia, czyli nawilża i zapobiega wysychaniu skóry.

Polecam, ze względu na doznania zmysłu węchu!

 ***********************************************************************

BOURJOIS Paris
Maxi Format – Woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu 250 ml
Swojego czasu kupiłam ten kosmetyk w Rossmannie, chcąc przetestować, jak płyny micelarne zmywają makijaż. Odpowiem tak – ten robi to kiepsko. Nie radzi sobie, nawet z podkładem, że o oczach nie wspomnę. Co do oczu – niestety moje podrażniał. Nieprzyjemnie szczypał, a  dodatkowo wysuszał powieki. Trochę męczyłam się, by go zużyć. Potem służył mi już tylko do przemywania twarzy rano i wieczorem, lub do rozcieńczania olejku z drzewa herbacianego – jako oczyszczający tonik.
Więcej na pewno nie kupię.
************************************************************************

GENERIK
szampon z proteinami migdałów do częstego mycia, dla wszystkich typów włosów 1000 ml
Z góry zaznaczam, że marka Generik nie jest jeszcze obecna na rynku polskim. Miałam okazję dostać ten szampon w minionej pracy. Został sprowadzony z Francji. Generik to marka kosmetyków profesjonalnych, używana głównie w zakładach fryzjerskich. Stąd takie wielkie – bo litrowe opakowanie. Nie powiem, ale zużycie tego szamponu we dwie osoby zajęło mi dobre pół roku. Czy byłam zadowolona – tak sobie. Owszem, szampon przyjemnie pachniał migdałami. Ładnie się pienił i mył włosy. Ale jednocześnie bardzo je splątywał i wysuszał. Zmuszał mnie za każdym razem do sięgania po odżywkę, jedwab, cokolwiek, co nawilżyłoby włosy. Trochę to działanie starałam się zneutralizować np. dodając odrobinę gliceryny do szamponu, ale i tak na niewiele się to zdawało.

Po używaniu tego szamponu i dotarcia do jego końca, stwierdziłam, że ekonomiczne opakowania nie przypadają mi do gustu (a na pewno nie tak ogromne). Nudziłam się tym szamponem, po prostu.

Nie polecam!

 ************************************************************************

Sudocrem 125 g
Według mnie jest to najlepsza rzecz, którą można nałożyć na nogi po depilacji. Miałam kiedyś problem z zapaleniem mieszków włosowych – dzięki sudocremowi problem zniknął. Ponadto nałożenie preparatu tuż po depilacji łagodzi podrażnioną skórę i pozwala jej się szybko zregenerować. Sudocrem polecany jest pw. dla dzieci – na odpieluszkowe zapalenie skóry, ale gwarantuję, że dla dorosłych też jest świetny.
Jedyny minus tego preparatu to, że bardzo bieli. (Widać to na zdjęciu.) Długo się wchłania i wszystko co zakładam na nogi staje się białe: rajtki, spodnie, skarpetki. Na szczęście – te ślady po preparacie spierają się, ale lepiej nakładać go wieczorem.
Polecam!

**************************************************************************

FARMONA
Dermacos Anti-Acne Krem matujący UVA/UVB do skóry trądzikowej, tłustej i mieszanej – próbka
Krem ładnie zmatowił moją skórę. Ma delikatny zapach i nie podrażnia. Niestety nie wiem czy faktycznie redukuje niedoskonałości, bo jednorazowa próbka to stanowczo za mało, by się o tym przekonać.
Myślę, że mogłabym go zakupić.
************************************************************************ 

DERMACOL 
Imperial Make-Up odcień Fair - próbka
Według producenta make-up ma nawilżać. Niespecjalnie zauważyłam, by tak działał. Faktem jest, że ładnie stopił się z odcieniem mojej skóry.
Czy kupiłabym pełne opakowanie? Nie wiem. Chyba nie, wziąwszy pod uwagę, że bardziej odpowiadają mi podkłady mineralne.



Pozdrawiam cieplutko,
Platea Perduta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...