czwartek, 8 marca 2012

Zdjęcie na dziś – stracone marzenia


Smutny widok. Wyrzucone pastele. Do kogo należały? Jakie dzieła dzięki nim powstały? Czy brak talentu zadecydował, że stały się niepotrzebne? A może zabrakło wytrwałości…



Heh – ile ja marzeń tak pogrzebałam! Miałam być przecież weterynarzem, fotografem reporterskim, monterem filmów, przewodnikiem, naukowcem opracowującym nowe leki… Kim jestem? Ciśnie się na usta, że nikim. Nikt z wyższym wykształceniem do usług. Kto mnie zechce?

Pozdrawiam smutno,
Platea Perduta

2 komentarze:

  1. Co to za smutki???
    Przecież kredki można pozbierać, marzenia też:)
    Jeszcze będzie kolorowo, zobaczysz!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Podoba mi się stwierdzenie, że "kredki można pozbierać". Patrzę przez okno i mam wrażenie, że nawet powietrze jest szare. Oj, chciałabym, żeby było kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...