piątek, 24 lutego 2012

Recenzja ISANA krem z 5% zawartością mocznika


Wrażenia po użyciu kremu ISANA z mocznikiem - bardzo pozytywne. Z czystym sumieniem mogę go polecić

Ma przyjemną konsystencję, która rozprowadzona na skórze bardzo ładnie i szybko się wchłania. Zapach – przyjemny, nienatarczywy, taki kremowy. I efekt – skóra przyjemnie gładka i dobrze nawilżona. Krem zwykle nakładałam wieczorem, i rano czułam jeszcze tę aksamitną powłokę (ale nie tą z tych lepkich, tylko tych przyjemnych). 



Krem ISANA zakupiłam w Rossmannie za 3,99 PLN (150 ml). Cena nieduża, aczkolwiek opakowanie też dość małe.

Krem zużyłam po niecałych dwóch tygodniach.

Krem ISANA przypomina mi w działaniu, zapachu i konsystencji, krem Garniera z czerwonej serii. Nie porównywałam składu, pisze to tylko pod kątem działania.

Co do składu kremu ISANA – tu również jestem mile zaskoczona. Bo to nie tylko mocznik, ale i masło Shea oraz oliwa  z oliwek. Nie dziwota, że dobrze nawilża. A dzięki masłu Shea odżywia.

Naprawdę – dobry produkt, w dobrej cenie. Opakowanie jest nieduże, więc krem na pewno sprawdziłby się, jako nawilżacz wyjazdowy.

Szczerze polecam!
Platea Perduta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...